تجارب زیسته مدیران مدارس، اسبق دانشجو معلمان |
کد مقاله : 1023-PANF |
نویسندگان |
علی تابع *1، علی تابع2 1دانشجو معلم پردیس شهید باهنر اراک 2خ ارشاد، ارشاد ۲،پلاک ۱۳ |
چکیده مقاله |
چکیده : جمع آوری تجارب زیسته از جمله موارد اهم در کسب اطلاع از ضعف و یا عملکرد مناسب برنامه ریزی هاست. در این گزارش تحقیقی ما با استفاده از نشر لینک خصوصی در کانال انجمن اسلامی مستقل پردیس فرهنگیان شهید باهنر اراک به جمع آوری نظرات مدیران و معلمان مدارس در خصوص آموزش آنچه ضرورت دارد که دانشجو معلمان در دوران تعلیم خود دریافت کنند ، پرداختیم. از جمله مواردی که در این تجارب زیسته به آن اشاره شده است : برگزاری واحد های کارگاهی فن بیان ، اعتماد به نفس ، چگونگی تعامل با والدین دانش آموزان، مقابله با شبهات و پاسخگویی و...میباشد. در فایل ارسالی ، برخی از این پیام ها نمایش داده شده است. در صورتی که بتوان با کانال وزارت آپ در ایتا و شاد در نشر لینک خصوصی مذکور همکاری نمود ، میتوان تجارب زیسته ارزشمندی را جمع آوری و تبدیل به کتاب کرد. |
کلیدواژه ها |
فن بیان ، اعتماد به نفس، تجارب زیسته |
وضعیت: پذیرفته شده مشروط |